Service-onas

Profesor Osa

Byłam

Dziewczyną, która wymyśliła sobie zawód, którego w Polsce nikt nie wykonywał.

Jestem

  • Nieustannie zakochana w swojej pracy.
  • Dumną osobistą stylistką, która cały czas się dokształca i rozwija swoją firmę.
  • Posiadaczką tytułu „Dobry Wzór 2010” za zaprojektowanie usługi osobistej stylizacji.
  • Trenerką stylu z doświadczeniem i charyzmą.
  • Ekspertką medialną i autorką bestsellera „Bądź boska. Osobista Stylistka radzi”.

Będę

Wzorem dla branży personal shopperów, strażnikiem przestrzegania standardów i inspiracją i pomocą dla innych osobistych stylistek

Monika Jurczyk - Osa Osobista Stylistka

Pierwsza polska personal shopper (pierwsza wzmianka medialna, Aktivist 2006), wprowadziła usługę osobistej stylizacji na rynek polski. Ogrom pracy włożony w promocję zawodu zaowocował wieloma publikacjami medialnymi i przyczynił się do popularyzacji usługi. Opracowała również standardy obsługi klienta, a za całość swojej pracy jako projektant usługi otrzymała nagrodę Instytutu Wzornictwa Przemysłowego oraz Ministerstwa Gospodarki „Dobry Wzór 2010”.

Z kolei nagrody przyznawane firmie w konkursach dla kobiet przedsiębiorczych (m.in.Sukces Pisany Szminką) świadczą o tym, że branża osobistej stylizacji w Polsce ma wielki potencjał.

Od 2010 roku Monika prowadzi własną Akademię Wizerunku, która jako pierwsza zaczęła szkolić przyszłe osobiste stylistki. Programy szkoleń powstały na bazie kilkuletniego doświadczenia w pracy z klientkami indywidualnymi, autorskiego systemu sylwetek i dopieszczonych standardów pracy. W ciągu tych lat profesor Osa przygotowała do zawodu ponad 200 osób.

Monika jest ekspertką w dziedzinie osobistej stylizacji i współpracuje z wieloma mediami jednak ostatnim największym sukcesem jest poradnik „Bądź boska. Osobista Stylistka radzi.”, który w ciągu kilku miesięcy stał się bestsellerem i przysporzył Osie tysiące fanek.

Zostań osobistą stylistką

Wybierz się na szkolenie:

Szkolenie

Zostań osobistą stylistką

Szkolenie

Na zakupach
z mężczyzną

Szkolenie

Psychologia podejścia do klienta